Влез    Регистрация

Сънуване практика- начинаещи.

Практики по сънуване
  • Автор
    Съобщение

Сънуване практика- начинаещи.

Мнениеот mrb00m » Пон Апр 27, 2009 9:21 am

Здравейте,
аз съм начинаещ и би ми било полезно ако други които правят първите си стъпки в сънуването споделят опит тук. Например кога сънуват повече, следобедна дрямка или през ноща, как умората, болестите, лекарствата, напрежението секс-а и т.н. им влияе, кога запомнят сънищата, записват ли си ги веднага или чакат сутринта. Общо взето най-обикновени проблеми които биха били по бързо и лесно разрешени ако споделяме опит :)
Аватар
mrb00m
Скаут

Re: Сънуване практика- начинаещи.

Мнениеот mrb00m » Пон Апр 27, 2009 9:26 am

Да започна аз. Забелязал съм, че когато ми е студено и неудобно сънуването не се получава, затова се старая да заспивам при подходяща температура :D Също така голямо значение има позата ако спя по гръб винаги сънувам, но рядко си спомням такива сънища, когато спя по корем пък мноого рядко сънувам но сънищата са ясни и по лесно ги възтановявам :)
Аватар
mrb00m
Скаут

Мнениеот ema » Сря Апр 29, 2009 9:34 pm

Говориш за следобедната дрямка. Направило ми е впечатление, че когато никой не предполага, че спиш, независимо от позата и здравословното състояние, се сънува - ако мога да се изразя - най-спокойно. :) Едва ли някой ще предположи, че спиш следобед... Обикновено не се прави, защото хората не могат нощем да спят. Тук сигурно има и противоречиви мнения. На автори.
Когато ти е студено, и мозъкът ти не може да мисли от студ - за какво сънуване може да се говори. Тялото трепери, за да се стопли. Като се спи - нормално е тялото да почива, а мозъкът - да действа. :)
ema

Мнениеот kopcap » Пон Юни 08, 2009 7:48 pm

Супер тема! Не знам дали някой, който посещава форуми би бил наистина напреднал. Мисля че всички сме начинаещи...